Bywalcy giełdy w podwarszawskim Słomczynie zdążyli się już przyzwyczaić, że na placu znaczną grupę stanowią rosyjskie i białoruskie ciężarówki marki: Kraz, Ził, MAZ i Kamaz. Najczęściej są to kilkunastoletnie, pracujące na budowach.
Oprócz pojazdów używanych coraz częściej pojawiają się także zupełnie nowe ciężarówki, choćby białoruski MAZ i rosyjski Kamaz, wystawiane przez generalnych importerów.
Słomczyn.
Bywalcy podwarszawskiej giełdy zdążyli się już przyzwyczaić, że na placu znaczną grupę stanowią rosyjskie i białoruskie ciężarówki marki: Kraz, Ził, MAZ i Kamaz. Najczęściej są to kilkunastoletnie, pracujące na budowach.
Oprócz pojazdów używanych coraz częściej pojawiają się także zupełnie nowe ciężarówki, choćby białoruski MAZ i rosyjski Kamaz, wystawiane przez generalnych importerów. - To sprawdzona konstrukcja - zachęcał handlowiec z szoferki Kamaza.
Na placu obejrzeć można było wywrotkę, ale w ofercie importera dostępne są również ciągniki siodłowe, wywrotki trójstronne oraz podwozia pod zabudowę. Z kolei kilkanaście metrów dalej właściciele kilkuletnich MAZ-ów wyjaśniali, że w ciężarówkach z Mińska wyprodukowanych po 1997 roku w kooperacji z MAN-em jedynie ramy i osie są białoruskie. Układy napędowe, kabiny i elementy ich wyposażenia są już niemieckie.
  
    
    
    
      | Kraz 255 | 1978 / 907 | wywrotka | 14,0 tys. zł | 
    
      | Kamaz 5320 | 1980 / 821 | skrzynia | 8,0 tys. zł | 
    
      | Kamaz 5511 | 1981 / 900 | wywrotka | 15,0 tys. zł | 
    
      | Ził 157 | 1982 / 723 | skrzynia | 11,0 tys. zł | 
    
      | MAZ 5551 | 1984 / 641 | wywrotka | 14,0 tys. zł | 
    
      | Kamaz 5311 | 1986 / 510 | wywrotka | 12,0 tys. zł | 
    
      | MAZ 5551 | 1989 / 387 | wywrotka | 35,0 tys. zł | 
    
      | Kamaz 55-111 | 1991 / 560 | skrzynia | 16,0 tys. zł | 
    
      | Kamaz 53-212 | 1999 / 398 | wywrotka | 41,0 tys. zł | 
    
      | MAZ 5551 | 2000 / 409 | wywrotka | 46,0 tys. zł |