Z giełdy. Gliwice
            
				Na ogół dominują tu dostawczaki produkcji niemieckiej, lecz tym razem miał miejsce prawdziwy francuski desant. Auta marek Renault, Peugeot i Citroen stanowiły ponad połowę z ok. pięćdziesięciu wystawionych na sprzedaż. Niektóre miały jeszcze zagraniczne rejestracje, w wielu zamiast wywieszek z cenami widniały zachęty do telefonicznych negocjacji.
Na ogół dominują tu dostawczaki produkcji niemieckiej, lecz tym razem miał miejsce prawdziwy francuski desant. Auta marek Renault, Peugeot i Citroen stanowiły ponad połowę z ok. pięćdziesięciu wystawionych na sprzedaż. Niektóre miały jeszcze zagraniczne rejestracje, w wielu zamiast wywieszek z cenami widniały zachęty do telefonicznych negocjacji.
  
    
    
    
      | VW LT35 2.4 TD | 1991 / 198 | furgon | 10,9 tys. zł | 
    
      | MB 406 2.4 D | 1994 / 231 | wywrotka | 12,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1994 / 122 | furgon | 14,4 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 1995 / 263 | skrzynia | 17,6 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 HDI | 1998 / 360 | furgon | 13,5 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TD | 1998 / 270 | bus (9 os.) | 22,5 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumpy 1.9 TD | 1999 / 188 | furgon | 12,5 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 2.8 D | 1999 / 156 | furgon | 19,7 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.0 TDCI | 2002 / 121 | furgon | 34,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 3.0 TD | 2005 / 147 | furgon | 56,9 tys. zł |