Z giełdy. Słomczyn
            
				Po grudniowym ożywieniu, w pierwszą niedzielę stycznia na placu był zastój. Większość giełdowiczów tylko oglądała auta i sondowała rynek. Transakcji nie zaobserwowaliśmy. Oglądających było wyraźnie mniej niż zwykle, mniej było też oferowanych na sprzedaż pojazdów. Na placu wystawiono niewiele ponad 200 aut dostawczych i około 40 ciężarówek. 
Po grudniowym ożywieniu, w pierwszą niedzielę stycznia na placu był zastój. Większość giełdowiczów tylko oglądała auta i sondowała rynek. Transakcji nie zaobserwowaliśmy. Oglądających było wyraźnie mniej niż zwykle, mniej było też oferowanych na sprzedaż pojazdów. Na placu wystawiono niewiele ponad 200 aut dostawczych i około 40 ciężarówek. Tradycyjnie najwięcej było samochodów wyprodukowanych w Niemczech i we Włoszech (Mercedes, Volkswagen i Iveco). Wyboru nie mieli amatorzy szwedzkich i japońskich ciężarówek oraz dostawczaków.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 284 | furgon | 13,7 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TD | 1996 / 270 | kombi | 17,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1996 / 289 | furgon | 23,4 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TD | 1999 / 225 | skrzynia | 28,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 120 | furgon | 23,8 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2001 / 190 | furgon | 41,0 tys. zł | 
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTI | 2002 / 112 | kombi | 47,0 tys. zł | 
    
      | VW T5 2.5 TDI | 2004 / 87 | furgon | 54,9 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.3 TD | 2006 / 79 | furgon | 58,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2006 / 70 | furgon | 69,0 tys. zł |