Z giełdy. Słomczyn
            
				Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową. 
Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową. Polonezy miały skorodowane nadwozia, sfatygowane szoferki i ładownie.
  
    
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1996 / 216 | furgon | 3,5 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 1998 / 189 | furgon | 4,9 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1998 / 160 | kontener | 12,5 tys. zł | 
    
      | Lublin II 2.4 TD | 1999 / 178 | kombi | 13,8 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 68 | kontener | 15,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 1999 / 71 | skrzynia | 19,0 tys. zł | 
    
      | Polonez Truck 1.6 B+G | 2000 / 164 | furgon | 6,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2000 / 133 | furgon | 14,2 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2001 / 102 | skrzynia | 25,0 tys. zł | 
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 2002 / 115 | kombi | 19,7 tys. zł |