Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach. 
Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach. Mniejsze auta były w gorszym stanie.
  
    
    
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 1993 / 267 | furgon | 7,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 1996 / 198 | furgon | 8,2 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 1996 / 312 | furgon | 15,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 1998 / 246 | skrzynia | 21,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Expert 1.9 TD | 1999 / 210 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 2000 / 257 | furgon | 26,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 2001 / 149 | furgon | 19,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 2002 / 162 | furgon | 34,7 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 2003 / 127 | furgon | 24,0 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2005 / 110 | kontener | 62,0 tys. zł |