Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów. 
Ruch był w alejkach z częściami. Zwiększyła się tu podaż elementów i akcesoriów niezbędnych w trakcie jesienno-zimowej eksploatacji pojazdów, nie brakowało kupujących. Właściciele dostawczaków i ciężarówek szukali głównie nowego i używanego zimowego ogumienia, elementów układów napędowych i hamulcowych, postojowych instalacji grzewczych oraz detali oświetlenia pojazdów. Mniejszy ruch panował w alejkach z dostawczakami, gdzie tym razem pojawiło się wyjątkowo sporo francuskich furgonów.
  
    
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 1997 / 253 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.8 TD | 1999 / 235 | furgon | 20,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 2000 / 250 | furgon | 21,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 2001 / 203 | furgon | 22,9 tys. zł | 
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 2001 / 200 | furgon | 23,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 2002 / 190 | furgon | 24,3 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2002 / 170 | furgon | 24,9 tys. zł | 
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 2003 / 144 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 2003 / 160 | furgon | 33,5 tys. zł | 
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 2004 / 120 | furgon | 38,0 tys. zł |