Tym razem handlujący dostawczakami nie mogli narzekać na brak zdecydowanych kupców. Żywo interesowano się zwłaszcza najliczniej wystawianymi tu furgonami produkcji niemieckiej z końca ubiegłej dekady, mniejsze wzięcie miały dostawczaki z azjatyckim rodowodem i małe dystrybucyjne ciężarówki. 
Tym razem handlujący dostawczakami nie mogli narzekać na brak zdecydowanych kupców. Żywo interesowano się zwłaszcza najliczniej wystawianymi tu furgonami produkcji niemieckiej z końca ubiegłej dekady, mniejsze wzięcie miały dostawczaki z azjatyckim rodowodem i małe dystrybucyjne ciężarówki. Ostatnia listopadowa giełda przyciągnęła wielu drobnych przedsiębiorców nerwowo usiłujących nabyć wóz jeszcze przed końcem miesiąca. Podstawowe kryterium stanowiła gotowość wystawienia przez sprzedającego pełnej faktury VAT. - Wóz i tak zamierzałem kupić. Wolę zrobić to jeszcze dziś, niż np. za tydzień lub dwa, i w grudniu oddać podwójną składkę fiskusowi. Jeśli dostanę fakturę na pełną kwotę, zaoszczędzę, bo wzrosną mi koszty prowadzenia firmy w listopadzie, a wóz dodatkowo będę amortyzować przez kilka miesięcy - tłumaczył pośpiech pan Zygmunt, handlowiec z Radomia. Sytuację wyczuli sprzedający. Większość z oferowanych dostawczaków była tu tym razem nieznacznie droższa niż podobne, oferowane na placu kilka giełd wcześniej.
  
    
    
    
      | VW T4 1.9 TDI | 1997 / 291 | furgon | 16,9 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 1997 / 330 | furgon | 24,5 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 D | 1998 / 255 | furgon | 21,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1999 / 209 | furgon | 16,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 1999 / 322 | furgon | 32,0 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 2000 / 206 | furgon | 24,0 tys. zł | 
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 2001 / 177 | furgon | 34,5 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 2001 / 220 | furgon | 37,0 tys. zł | 
    
      | Mitsubishi L400 2.5 TD | 2003 / 133 | furgon | 27,0 tys. zł | 
    
      | MAN LE 2000 4.6 TD | 2003 / 289 | kontener | 48,9 tys. zł |